Retningslinjer for refusjon
For de fleste varer kan du, i den usannsynlige situasjonen at produktet ditt er defekt, sende det tilbake til oss for refusjon eller bytte av varer innen 30 dager etter bestilling. Refusjon for returfrakt er ikke tilgjengelig for dette.
For å være kvalifisert for retur må varen være ubrukt og i samme stand som du mottok den. Den må også være i originalemballasjen.
Returer (hvis aktuelt)
Når returen er mottatt og inspisert, sender vi deg en e-post for å varsle deg om at vi har mottatt den returnerte varen. Vi vil også varsle deg om vi godkjenner eller avviser refusjonen din. Hvis refusjonen godkjennes, vil den bli behandlet, og en kreditt vil automatisk bli overført til kredittkortet ditt eller den opprinnelige betalingsmåten innen et visst antall dager.
Forsinkede eller manglende refusjoner (hvis aktuelt)
Hvis du ikke har mottatt en refusjon ennå, må du først sjekke bankkontoen din på nytt.
Ta deretter kontakt med kredittkortselskapet ditt, det kan ta litt tid før refusjonen din blir offisielt bokført.
Kontakt banken din. Det er ofte en viss behandlingstid før en refusjon blir publisert.
Hvis du har gjort alt dette og fortsatt ikke har mottatt refusjonen din, kan du kontakte oss ved å bruke kontaktskjemaet vårt.
Erstatninger (hvis aktuelt)
Vi bytter kun ut varer hvis de er defekte eller skadet. Hvis du trenger å bytte til samme vare, kan du sende oss en e-post ved å bruke kontaktskjemaet vårt.
Frakt (retur)
Vi vil instruere deg via e-post om hvor du skal sende varen din for retur.
Du er selv ansvarlig for å betale for fraktkostnadene for å returnere varen. Kostnad for å returnere 329 kr. Fraktkostnadene refunderes ikke. Hvis du får refusjon, vil returkostnaden bli trukket fra refusjonen din.
Avhengig av hvor du bor, kan tiden det tar før det ombyttede produktet når frem til deg, variere.
Hvis du sender en vare til en verdi over 750 kr, bør du vurdere å bruke en sporbar frakttjeneste eller kjøpe fraktforsikring. Vi garanterer ikke at vi vil motta den returnerte varen.
Frakt
Alle våre produkter sendes innen Norge med 1-2 dagers sporbar frakt med PostNord hvis produktet finnes på lager. Hvis produktet ikke er på lager på vårt svenske lager, sendes produktet fra vårt utenlandske lager med 6-12 dagers sporbar frakt.
Hvis bestillingen sendes fra vårt utenlandske lager, kan du også måtte betale en importavgift.
Alle priser i butikken er oppgitt i NOK, og moms er ikke inkludert i prisen, og du som kunde er ansvarlig for eventuell moms.
Kontakt oss hvis du har spørsmål: kundeservice@aquabreeze.no
Når bestillingen din er sendt, vil du motta en e-post med en lenke for å spore bestillingen din.
Uavhentede varer
For uavhentede varer vil et administrasjonsgebyr på 40 % av bestillingsverdien i NOK bli belastet. Dette gebyret belastes hvis du ikke henter ut pakken, eller hvis du oppgir feil adresseopplysninger som fører til at pakken returneres til oss. Vær nøye med å alltid oppgi riktig navn og leveringsadresse, du er ansvarlig hvis adressen er feil og varene ikke når frem til deg. Hvis du har behov for å endre navn eller leveringsadresse etter at pakken er sendt, kan vi hjelpe deg med dette mot et administrasjonsgebyr på 40 % av bestillingsverdien i NOK.


